Kamis, 26 November 2015

Kuku jari kaki Kulat alternatif Pemulihan - Bagaimana untuk campuran dan perlawanan Untuk Kecekapan baik daripada Rawatan

Kuku jari kaki Kulat alternatif Pemulihan - Bagaimana untuk campuran dan perlawanan Untuk Kecekapan baik daripada Rawatan

Perkara yang terbaik dalam ubat kulat kuku jari kaki alternatif adalah bahawa anda boleh mencampur dan sepadan rawatan. Tetapi sebelum berbuat demikian, menguji kulit anda. Oleh kerana suka atau tidak, sebahagian daripada bahan-bahan yang kuat dalam ini penawar alternatif boleh menyebabkan kerengsaan pada kulit sekitar kuku dijangkiti. Ujian kulit adalah mudah, di klinik dan hospital, sebelum apa-apa permohonan intravena atau topikal ubat antimikrobial ditadbir, ia adalah prosedur standard untuk menguji dengan menggunakan sedikit krim atau menyuntik jumlah yang sangat kecil daripada dadah di antara lapisan yang epidermis.

Anda boleh melakukan ini juga dengan ubat kulat kuku jari kaki alternatif anda dengan menggunakan sedikit dari pada kulit, pergelangan tangan atau di bahagian dalam lengan. Kawasan-kawasan ini sensitif kerana mereka mempunyai lapisan nipis kulit, tunggu untuk satu atau dua jam untuk melihat jika terdapat kerengsaan, dan kemudian basuh. Jika tidak ada manifestasi kerengsaan dalam apa jua bentuk seperti kegatalan atau radang, maka anda boleh meneruskan dalam menggunakan ubat-ubatan.

Pencampuran dan sepadan ubat kulat kuku jari kaki alternatif adalah amalan biasa dan beberapa individu boleh membuktikan bahawa ini adalah lebih berkesan daripada menggunakan hanya satu rawatan. Berikut adalah beberapa contoh pencampuran dan sepadan.

Satu campuran klasik dan perlawanan adalah cuka dan hidrogen peroksida rawatan. Terdapat dua cara untuk melakukan perlawanan ini, penggunaan ganti kedua-dua ubat setiap hari dan bergaul dengan nisbah 1: 1. Penggunaan Ganti bermakna satu hari adalah semua peroksida dan keesokan harinya semua cuka, menggunakan penitis atau disapukan kuku dijangkiti rawatan. Menggabungkan kedua-dua ubat kulat kuku jari kaki alternatif mewujudkan kimia kuat dipanggil asid peracetic. Ini biasanya digunakan untuk membersihkan lantai berjubin dan bilik mandi untuk menghilangkan acuan dan cendawan. Sekali lagi permohonan boleh dengan penitis atau smear pada kuku.
Listerine dan pokok teh yang hampir sama minyak adalah menggabungkan fenol berkuasa dalam pencuci mulut, thymol, dengan potensi minyak pokok teh. Thymol adalah fenol yang terkandung dalam thyme dan oregano minyak yang terbukti berkesan terhadap pertumbuhan bakteria dan kulat. Merendam kuku dalam ubat selama 15 hingga 30 minit, tidak ada keperluan untuk mencuci kuku selepas itu, sebaliknya memohon minyak pokok teh segera untuk mengunci kesan Listerine dan menambah potensi minyak.
Hidrogen peroksida dan Vick VapoRub gabungan rawatan bermula dengan merendam kuku dengan peroksida selama 15 minit. Peroksida hadir secara semula jadi dalam buah-buahan dan sayur-sayuran, siaran vitamin C peroksida dalam sistem untuk melawan jangkitan. Selepas direndam kuku, mentadbir vaporub itu, memohon liberal. Vicks diperbuat daripada kapur barus dan eucalyptol yang digunakan daripada jangkitan. Untuk melindungi kuku dan mengelakkan penyebaran ubat kulat kuku jari kaki pada pakaian dan kasut, memakai bandaid a.
Terdapat campuran dan perlawanan ubat kulat kuku jari kaki alternatif; terpulang kepada anda apa yang akan sesuai dengan anda tanpa menjengkelkan kulit anda. Semua penawar mungkin telah bekerja secara langsung atau tidak kepada individu lain, dengan mengingati bahawa tidak semua individu adalah sama dalam bertindak balas kepada penyelesaian yang berbeza.
Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa terdapat juga beberapa ubat-ubatan yang baik yang telah diadun secara khusus dan diuji untuk memastikan yang terbaik ubat kulat kuku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar