Kamis, 26 November 2015

Hentikan anda Batuk Asid Reflux Cepat Dengan ini 2 Perkara Mudah

Hentikan anda Batuk Asid Reflux Cepat Dengan ini 2 Perkara Mudah

Dianggarkan 30% daripada orang yang mengalami batuk kronik telah disahkan menghidap batuk refluks asid. Batuk refluks asid boleh menjadi hasil daripada kuantiti besar cecair dipaksa ke dalam esofagus. Sebahagian daripada bendalir boleh melimpah ke dalam paru-paru menyebabkan batuk berterusan.

Batuk ini juga boleh disebabkan oleh beberapa ubat yang merawat jantung. Selain itu, keadaan kesihatan seperti kencing manis dan asma boleh menyebabkan batuk anda yang dikaitkan dengan refluks.

Malangnya, batuk refluks asid tidak boleh dihapuskan dengan sirap batuk semata-mata, dan asid adalah rawatan yang lebih baik untuk membantu anda menghentikan ini jenis batuk. Walau bagaimanapun, jika anda mengambil antasid anda perlu berhati-hati tidak untuk membawa mereka terlalu lama.

Berita baik ialah terdapat beberapa rawatan yang berkesan lain di luar sana anda boleh menggunakan yang boleh menghentikan batuk dengan menenangkan refluks cukup. Salah satu rawatan ini yang boleh menghentikan batuk ini adalah akar halia.

Halia berkesan kerana ia akan membantu dengan masalah pencernaan dan mengurangkan jumlah asid perut anda mengalami. Ia akan memberi anda penyembuhan dan kuasa menenangkan anda perlu menghentikan batuk refluks asid lebih teruk.

Setiap pagi anda bangun mengambil beberapa keping halia dan kunyah mereka sehingga batuk anda hilang. Jika anda rasa batuk akan datang kembali pada siang hari anda boleh mengambil lebih banyak akar halia seperti yang diperlukan.

Satu lagi cara untuk menghentikan batuk anda adalah untuk minum teh herba yang mengandungi jintan manis, pudina, dan lavender. Dengan mana-mana teh anda memilih untuk minum memastikan ia bebas daripada kafein.

Lebih-lebih lagi, tidak menambah susu sama ada kerana ini boleh menyebabkan flare up. Anda boleh menambah sedikit madu ke teh anda jika anda suka dan minum teh panas untuk menghilangkan batuk refluks asid anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar