Rabu, 25 November 2015

Bagaimana untuk Mencegah Sakit Selepas Pembedahan - Menyelesaikan pisau Cut

Bagaimana untuk Mencegah Sakit Selepas Pembedahan - Menyelesaikan pisau Cut

Panduan ke genggaman dengan bagaimana untuk mengelakkan sakit selepas pembedahan boleh membuat penginapan anda di hospital lebih mudah, lebih pendek dan masalah percuma. Idea umum adalah untuk kembali secepat mungkin dan pulang ke rumah secepat yang anda boleh, keluar dari tempat yang sangat di mana anda boleh mengalami jangkitan yang serius.

Keupayaan untuk bangkit semula dengan cepat selepas pembedahan adalah tentang menyokong sistem imun anda. Ini telah mengambil berdebar-debar dari pembedahan dan ubat-ubatan, jadi sekarang anda perlu memberi tumpuan kepada perlahan-lahan menyokong pemulihan. A imuniti yang sihat akan memastikan pemulihan yang cepat.

Semua pembedahan melibatkan memotong ke dalam tisu lembut. Ini potong pisau lurus dipanggil luka a. Luka yang mendalam dipotong kerosakan tisu.

Salah satu cara yang terbaik untuk menyelesaikan apa-apa kecederaan adalah dengan homeopati. Homeopati adalah satu modaliti yang lembut, dalam dan sangat berkesan untuk penyembuhan semulajadi dan lengkap. Anda boleh belajar untuk menggunakan beberapa menetapkan rumah bersama ubat-ubatan di rumah, diri sendiri. Dan anda boleh merujuk kepada homeopati profesional untuk mereka yang sukar, kronik dan dalam duduk penyakit.

Ramai orang tahu sifat-sifat penyembuhan indah dari ubat homeopati Arnica. Tidak ramai tahu sepupu sama-sama berkesan Calendula. Calendula datang dari keluarga tumbuhan yang sama seperti Arnica, tetapi kegunaannya agak berbeza.

Calendula mungkin lebih sesuai untuk jenis luka daripada kecederaan, seperti anda mengalami dengan pembedahan.

Ramai orang masih merasa sakit pada tahun-tahun parut selepas pembedahan. Sebagai contoh, ramai wanita akan berasa mereka c-seksyen parut selama bertahun-tahun, mungkin sentiasa.

Calendula bukan sahaja mempercepatkan penyembuhan kecederaan itu, ia juga membuat ketetapan sakit dan mengurangkan atau menghalang tisu parut.

Mereka kecederaan yang berbuat baik dengan Calendula cenderung untuk menjadi sangat sejuk. Anda mahu untuk menutup mereka, menjaga mereka hangat.

Tidak seperti Arnica, anda juga boleh menggunakan Calendula sebagai rawatan topikal pada luka terbuka (Arnica topikal boleh merengsakan luka terbuka supaya tidak digalakkan). Ini adalah yang terbaik dengan berwarna herba dan bukannya dengan ubat homeopati. Aplikasi topikal Calendula, bersama-sama dengan perubatan dalaman dalam potensi (homeopati) boleh membuat gabungan yang tiada tandingan untuk penyelesaian pesat kesan daripada pembedahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar