Kamis, 26 November 2015

Di mana untuk Beli Kefir Online - Bolehkah saya Order Kefir Grains Over Internet?

Di mana untuk Beli Kefir Online - Bolehkah saya Order Kefir Grains Over Internet?

Kefir adalah minuman mudah yang dibuat daripada penapaian larutan gula dari pelbagai produk termasuk beras, air, larutan gula, susu, kelapa dan lain-lain lagi. Anda akan perlu untuk menyuntik bakteria dan yis dalam penyelesaian, biarkan selama beberapa hari dan ia akan bersedia untuk minum. Walau bagaimanapun, anda perlu mempunyai beberapa bijirin kefir baik yang boleh anda gunakan untuk benih penyelesaian asas dan hanya beberapa tempat yang boleh membuat anda bijirin kefir yang sangat baik dan menghantar mereka kepada anda selepas pesanan mereka dalam talian.

Bijirin kefir digunakan untuk membuat minuman kefir yang lebih besar apabila lactobacteria dicampur kepada protein, gula dan lemak penyelesaian. Minuman yang sedia untuk digunakan selepas penapaian dan mengandungi asid folik, minuman berkarbonat dan beberapa alkohol. Minuman kefir adalah minuman yang sihat yang telah digunakan sejak zaman Yesus dan ia masih mengekalkan diet nama Yesus.

Faedah Kesihatan Kefir Home Remedy Minuman

Minuman Kefir telah diketahui mempunyai pelbagai faedah kesihatan daripada pembersihan usus dan Candida. Kefir telah didapati dapat menurunkan tekanan darah dan juga mengurangkan tahap kolesterol dalam darah manusia. Ini bermakna minuman kesihatan kefir mempunyai manfaat kesihatan jantung yang sangat baik dan boleh digunakan untuk mengelakkan masalah jantung pada masa depan dan lebih pada orang tua apabila diambil sekali-sekala. Minuman Kefir buatan sendiri ini juga dikenali sebagai atlet diet dan marathoners diet. Ia lebih disukai oleh ahli sukan kerana ia mengandungi lemak yang sangat sedikit dan adalah Malah baik untuk menjaga hati anda dalam bentuk. Asid folik yang terkandung dalam minuman kefir juga penting dalam mengekalkan badan tanpa lemak dan mengelakkan masalah jantung.

Bagi orang-orang yang mengalami intoleransi laktosa atau ketidakupayaan untuk menghadam gula kompleks yang terdapat dalam susu, kefir minuman kesihatan yang diperbuat daripada susu penuh boleh diambil bagi menggantikan susu segar. Ini adalah disebabkan oleh hakikat bahawa membantu kefir penapaian dalam mogok laktosa di dalam susu daripada gula kompleks kepada gula ringkas yang badan boleh dihadam. Anda mungkin mahu mengetahui lebih lanjut mengenai manfaat kesihatan minuman semulajadi Kefir atau belajar bagaimana untuk membuat bijirin kefir buatan sendiri dan minum dengan mengikuti pautan di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar